Cillabomb!


Jag tycker om att sitta i mattes knä, när hon sitter vid datorn. Men hon säger att jag har blivit lite för stor för det. Men den här blicken brukar få vem som helst att smälta. Såå, jag låg i mattes knä innan och sov när hon spelade poker på nätet, tydligen gav jag henne tur. Det var vad hon sa iallafall!


Myyys med matte!


Pusz på dig!




Myyys igen, med matte!




Man är väl lite schleten!


Min flerfärgade trampdyna!




Kom igen! Det är faktiskt inte roligt att vara ute själv. Ingen att jaga eller någon annan att bli jagad av!






Men bollen är min! Bara min!






Jag tittar längtansfullt ut på grabbarna! Dom har så roligt utan mig!


Snart! SNART! Kommer jag återigen få springa med dom och busa!


De senaste 9 dagarna har jag fått följa med ÖVERALLT där matte eller husse har varit!


Och ikväll var vi inne hos grannarna! Där var jag och matte i förmiddags också. Men varken då eller nu ikväll fick jag leka med kompisarna som bor där! Så jag pussades med dom under staketet! Och så fick jag kanelbulle!


Farten har jag kvar minsann! Det är inte många som kan hålla mitt tempo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0