Sista träffen! 15/11

Idag var det sista gången på bruks! De här åtta träffarna har gått så otroligt snabbt! Det är jättettråkigt att det redan är över! Idag skulle alla visa upp de olika momenten var har lärt in under dessa åtta gångerna.
"Mmm eller hur..." Tänkte jag.
Men Elvis skötte sig helt utmärkt! Jag blev så himla förvånad att gjorde som han skulle!
Förvånad, men glad!
Sen vart det fika lite utvärdering och intresseanmälan för nästa år.
Efter det, skulle vi testa aguilitybanan! Jävlar vad roligt det var! Jag hade nog mer roligt än Elvis tror jag!


den här sortens hinder gick jättebre. Likadant sån där vanliga hinder, med bara en pinne man ska hopp över!


Den här sorten var lite otäck. Han fick liksom inte grepp med tassarna ordentligt, men han klarade det tillslut


Creepy saker... Men det gick!
Med hjälp av en annan deltagare så sprang han tillslut igenom!

En såndär vipp/gungbräda var inte alls rolig! Han tyckte inte om att den rörde sig när han gick på den!
Den sär slalomgrejen ville han inte alls fatta... Jag klandrar honom inte...
Han var riktigt duktig på banan, jag trodde inte att han alls skulle tycka att det var roligt, eller ens våga springa in i tunnlar och upp på smala balansgångar. Men han var riktigt framåt!
En framtida aguilitystjärna?

Alla tyckte det var roligt att stifta bekantskap med Elvis, och underhållande... =)
Tyvärr så var det sista gången som Elvis träffade sin "flickvän", Maggie. För hon ska inte gå nästa år.
Men det finns säkert nån annan tik han kan charma. =)

Pusz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0