Några timmar i skogen gör susen! 27/9


Presley i stora skogen


Han hittade som vanligt något som han tyckte var värt att äta upp...


Texas


Jag och Presley


Jag, Texas och Presley


Presley på G hem.

Jag mår mycket bättre idag. Lite frisk luft rensade bort huvudvärken, som jag har haft i tre dagar nu.
Efter nästan två timmar av spring och lek, ligger han nu knall fall.
Presley och Texas jagade fram ett rådjur, men som tur var, så försvann rådjuret utom synhåll för dom ganska snabbt. Men vi gick nog inte ens tio meter förbi det, UTAN att se det ens.
Dom är välkamouflerade!
På Presley reflexhalsband skrev jag in hans namn och våra nummer, så OM dom skulle försvunnit, hade dom ju bara kunnat ringa. Men nu kommer Presley superbt på inkallning, så det har ALDRIG varit något problem med att ha honom lös nånstans.

Mitt och Mias mål, var att hitta svamp idag. Men de enda svamparna vi hittade var flugsvamp och röksvamp.
Inte för att vi gick och stirrade ner i backen, men vi kollade lite då och då...

Nu ska vi fika lite!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0