Larm mitt i natten 8/7

Eftersom inte Elvis är rumsren ännu, har vi kommit fram till att vi får gå upp mitt i natten för att ta ut plutten. Så vid tre i natt väckte Anders mig för det var tydligen min tur att ta honom... Så det var bara att gå upp och gå ut. Som tur är så har jag inga problem med att somna om! Anders däremot fick ta larmet vid sex, och stannade uppe...
Pucko.
Nästa vecka jobbar jag förmiddagar så då får han ta trepasset och jag sexpasset.
Och förhoppningsvis blir han snart rumsren. Man är ju inte speciellt glad när man står ute i shorts mitt i natten och har en valp som kryper in under buskar och vill göra allt annat än att göra det han egentligen ska!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0