Gnagerignagerignageri! 11/8


Så trevligt att komma hem till sådant här!


Och hur länge ska han klara av att rida på våge: "Förlåt, men jag är ju söt!"

Man blir riktigt arg alltså!
Sen när jag höll på och sopa ihop stoppning och allt annat som var söndertuggat, försvann helt plötsligt sopborsten för mig. Och vem hade den?
Jo Elvis!
 ÖVERLYCKLIG!
Jag jagade honom i hela trädgården! För när dom där små benen väl får fart, då går det undan! Och när jag springer där och jagar honom, kan jag inte låta bli att börja skratta faktiskt!
För han ser så jävla rolig ut nä han springer.
Och sen är han ju rätt söt också...
Vi får se vad husse säger när han kommer hem...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0