Suuuck!

0-40d63f1a36f23d40d2071ad5ae9d4159.png
Urkass bild, tagen med mobilen. Hans nya "lilla" bandage. Men extra mycket vadd, salva mellan tårna, fetvadd mellan tårna. Dessutom, är det EXTRA löst! Jag kommer ALDRIG göra om samma misstag igen!

Jag mår fortfarande dåligt över det. Men dom fick båda två en rejäl utskällning när jag kom hem och såg hur datarummet såg ut... Men det är svårt att vara arg en längre tid, när man har en stor hund som Presley, som helt plötsligt krymper till en chihuahuas storlek. Och en hund som ser superledsen ut i sin tratt...
Det är FJÄRDE musen nu dom knipsar sönder. Jag skyller absolut inte allt på Elvis, för Elvis, kan inte flytta databordet, fotöljen och den stora buren, själv. Presley och han har levt loppan idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0